رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

باي باي پوشك

1394/5/30 2:09
نویسنده : مامان رادمهر
891 بازدید
اشتراک گذاری

در سن دو سال و شش ماهگي طي يك اقدام ضربتي با روش سه روزه (البته براي شما يك روزه) با پوشك خداحافظي كرديمبای بای

اين يني پسر كوچولوي من به لطف خدا داره بزرگ تر مستقل تر ميشه كه هم باعث خوشحاليه و هم ناراحتي منآرامغمگین

كه دليلشم مشخصه و توضيح نداره

بله جونم برات بگه كه بعد ماه رمضون با روش سه روزه اقدام به اين كار كرديم و بر خلاف انتظار من تو همون روز اول بعد از اينكه دو دفه جيشت ريخت به راحتي آب خوردن جيشت رو گفتي البته ناگفته نماند كه تو دستشويي برات خوراكياي مورد علاقت رو به عنوان جايزه گذاشتم ، ريسه ي كتاب درست كردم كه براي وقتي كه منتظر پي پي هستيم برات ميخوندم مداد شمعيم گذاشته بودم تا هر چقدر كه دلت خواست ديواررو خط خطي كني ،‌ خوندن شعر مخصوص كه خودم شاعرش بودم عینکبعد هر بار جيش كردن كه شعرش اينه :

جيش كرده و جيش كرده

تو دستشويي جيش كرده

اما پي پي نكرده

و همينطور چسبوندن استيكر به ديوار دستشويي يكي ديگه از كارهامون بود

خلاصه با اين تدابير تونستيم تو جيش موفق بشيم اما تو پي پي كردن نهههههههگریه

علتشم اين بود كه بعد يه بار كه موفق شدي كارت رو بكني به شدت از جناب پي پي وحشت كردي ترسو، كه اين قضيم بعد از چند بار توضيحات و جايزه گرفتناي فراوان درست كردن پي پي با خمير قهو ه ايي و كشيدن نقاشي پي پي روي ديوار تقريبا حل شد.

پسندها (3)

نظرات (2)

فهیمه مامان فاطمه
4 شهریور 94 9:01
عزیزم افرین انشالله موفقیت ای بعدی در تمام مراحل زندگی
•♥مامان متین♥•
18 آذر 94 22:09
جونم ماشالا بهش.. افرین اقا پسری ک مرد شدی.. شاد باشین همیشه ایشالا