رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

20 ماهگی 20 ترین پسر دنیا...

1393/6/19 21:59
نویسنده : مامان رادمهر
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان جانان 

به چشم به هم زدنی 20 ماهه شدی ماه من ، مبارکه مادر

اول بگم دیگه میخوام موضوعی پست بذارم چون وقتی همه ی حرفامو بذارم برای آخر ماهگردت ممکنه چیزی از قلم بیفته اونوقت به خودم و شما مدیون شم اینم بگم ممکنه حرفی نباشه و زمان زیادی یگذره و وبت رو آپ نکنم 

چیز خاصی برای گفتن ندارم فقط هر روز شیطون تر از دیروز هستی مبلا رو چند وقتیه درست کردیم دیگه خدارو شکر روشون بالا و پایین نمیپری ولی دائم در حال بالا و پایین رفتن ازشونی دیگه شدیداً علاقه پیدا کردی که از صندلی بری بالا و خودتو برسونی روی میز غذا خوری از اونجام با اینکه با اپن فاصله داره میری روی اپن میشینی من فقط میتونم وقتایی که با میز کار نداریم صندلیارو بذارم روش که نری بالا ولی وقتی میخوایم غذا بخوریم هر جور شده میای بالا و شیطنت میکنی  یه لقمه غذام که نمیخوری ، هیچ کاریت به اندازه ی این غذا نخوردنات به من حرص نمیده هر کاری میکنیم فایده نداره ،  دیگه اینکه از لحاظ کلامی پیشرفت داشتی چندتا از کلمه های بامزه ایی که میگی:

دَدو = پتو

قاقق = قاشق

غوغ = دوغ

گوگ = گوش (البته چند وقت پیش گوگ میگفتی الان دیگه درستشو میگی)

قَق = قند (دشمن قندیاااا)

اودودوس = اتوبوس

...

این ماه عکس کم گرفتم برای همین عکس قشنگی نداشتم که بذارم ، منو به خاطر تنبلیام ببخش خجالت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مریم
6 آبان 93 18:14
بیسته بیسته ،عشق منه ماهگردت مبارک غزیز دلم سلام نعیمه جوون
مامان رادمهر
پاسخ
سلام عسیسم