رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

سفرنامه ی عمره مفرده رادمهر کوچولو (قسمت دوم زیارت های دوره و مکه)...

1393/2/2 18:52
نویسنده : مامان رادمهر
697 بازدید
اشتراک گذاری

 

مسجد ذوقبلتین

دست فروشای کنار همون مسجد

یکی از مساجد سبعه که کنار مسجد فتح بود

داخل همون مسجد

 

رادمهری در اتوبوس فکر کنم تو راه کوه احد بودیم

اینجام محل جنگ احد هستش

و این کوهم کوه احد

اینجام قبرستان شهدای جنگ احد هستش و قبریم که تو عکس مشخصه قبر حمزه عموی پیامبر - اینجا رو هم مثل بقیع نرده کشیدن حتی یه کاری کردن که هیچی دیده نشه این عکس رو با ترس و لرز از یه جا که سوراخ بود گرفتم آخه وهابی ها اصلاً اعتقادی به زیارت کردن و سلام دادن و زیارت نامه خوندن برای ائمه و شهدا ندارن ولی ما یواشکی هم اینجا هم کنار بقیع زیارت نامه خوندیم - انشالله زودتر آقا امام زمان بیاد و ریشه ی وهابیت رو بخشکونه

این مسجدم اسمش قبا ست که ثواب نماز خوندن توش با یه عمره برابری میکنه که من توفیق نداشتم برم توش آخه شما خوابیده بودی و هوام خیلی گرم بود یه خاطر همین من تو اتوبوس موندم

اینجام مسجد شیعیان مدینه هستش - من عاشق اینجام اصلاً یه حال و هوای دیگه ای داره اینجا رو میگن پایه گذاریش و حفر چاهاش به دست امام علی (ع) بوده اینجا تنها جایی تو مدینه هستش که اسم مولا علی تو اذاناشون برده میشه و اینجا جاییه که ما شیعه ها بعد از دیدن اون همه غریبی و مظلومیت معصومین میتونیم  عقده گشایی کنیم و یه دل سیر اشک بریزیمو با تمام وجود صلوات بفرستیمو دعای فرج بخونیم-برای اینکه قدر کشور عزیزمونو بیشتر بدونیم اینم بگم که شنیدم شیعه های مدینه خیلی محروم و فقیرن آب و برقشونو قطع میکنن و روزیشون از فروش خرماهای همین مسجد تامین میشه - تازه میگفتن چند روز قبل از اومدن ما به اینجا ریختن و تمام کولر گازیاشونو دزدین ولی ایرانیا پول گذاشتن رو هم و دوباره کولر براشون خریدن

 

به محض ورودمون به مسجد مارو با چایی و خرما و نون اینجا پذیرایی کردن جای همه خالی خیلی چسبید

 

این آبیه که از همون چاهای دست کن حضرت علی میاد

اینجام که مکه ست تو روز اول ، از شانسمون اکثر روزایی که مکه بودیمم هوا آلوده بود

پسری در حال مشرف شدن به مسجدالحرام-اینم بگم که شما رو محرم نکردیم ولی بابایی زحمت طواف دادنت رو به دوش کشید و از طرفت نماز طواف خوند دیگه اینکه بابا و مامان نازی و بابا علی همون شب که رسیدیم مکه اعمالشونو انجام دادن ولی منو شما به خاطر اینکه تو راه اذیت شدی و من مطمئن بودم که اگه نذارم بخوابی و بیارمت برای انجام اعمال گریه زاری راه میندازی مونیدیم هتل و فرداش بعد از ظهر من با بابایی رفتم و زحمت نگهداری از شما رو به مامان نازی دادم دست بابایم درد نکنه با اینکه شب قبلش به خاطر انجام اعمال خودش کلی راه رفته بود دوباره پا به پای من تو انجام اعمال من همه جا اومد ، من از همین جا از طرف خودم و رادمهر دست سه همراه عزیزمونو به خاطر همه ی زحمتشون میبوسم و ازشون نهایت سپاس و قدردانی رو دارم

سالن صفا و مروه

پسری در حال انجام عمل سعی

کوه صفا

 

دور مسجدالحرام رو مدام دارن میکوبن و میسازن به خاطر همین هواش رو آلوده تر کردن

 

برج ساعت کنار مسجدالحرام

 

پسری و بازی با کبوترای کنار مسجد الحرام

 

 

دیگه اینجا در حال برگشتن تو فرودگاه جده هستیم که ساعت دوازده شب بود و شما خوابت برده بود

اینجام همون فرودگاه جده هستش و شما مشغول بازی هستی

ولی بعد از نیم ساعت بیدار شدی و تا ساعت 3 و نیم تو هواپیما به زور خوابیدی و وقتی چشمات رو باز کردی دیگه  سفر تموم شد و تو خاک ایران بودیم واقعاً این سفر مثل خواب و رویاست انشالله خدا قسمت همه ی دوست دارانش بکنه.

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان مریم
3 اردیبهشت 93 8:19
عکسا خیلی قشنگ بود نعیمه جان..سعادت بزرگیه تو این سن کم بتونی بری زیارت اونم با فرشته ی کوچولوت..التماس دعا دارم و انشاله هر سال طلبیده شین و ما رو هم دعا کنین
مامان رادمهر
پاسخ
انشالله هر چه زودتر قسمت خودت بشه،بری تو روضه رضوان و کنار کعبه بشینی و برای مام دعا کنید
مامان سروش
4 اردیبهشت 93 11:36
سلام خدمت حاجی های خودمون.زیارت قبول خوش به سعادتتون .برا منم دعا کنید چون خیلی دلم هواشو کرده برم در خونش...
مامان رادمهر
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیز قبول حق چشم حتماً اگه لایق باشیم ایشالله به زودی قسمتتون بشه خیلی جای خوبیه حیف که زمانش کمه
مامان فاطمه
6 اردیبهشت 93 13:35
زیارت قبول . انشالله روزی 7 مرتبه ایت باشه خواهر . امتحان چه طور بود؟ خوب دادی؟
مامان رادمهر
پاسخ
قربونت عزیزم . انشالله برای خودتم همینطور خواهر . امتحانو ندادم چون که نخونده بودم تازه فعلاً رفتم تو فاز معماری دارم توش تحقیق میکنم میخوام این دفه دیگه بر طبق علاقم قدم بردارم
شیما مامان شاهین کوچولو
7 اردیبهشت 93 14:45
وااااای عزیز دلم مکه رفته بوووودین؟ نمیدونستم زیارتتون قبول باشه... ای جووووونم حاجی کوچولو رو ببین با لباس احرام چ جیگری شده خیلی خوشحال شدم از اینکه دیدم به خونه خدا مشرف شدین ... از دیدن عکساتون لذت بردم... ایشاله قسمت کنه بازم مشرف بشید
مامان رادمهر
پاسخ
قبول حق خانومی ... ایشالله قسمت شمام بشه
صوفی مامان رادمهر
7 اردیبهشت 93 15:59
عزیز دلمممم زیارت قبول... جونم تو لباس احرام تصورت می کنم دلم می ره برات... زیر سایه حق تعالی سلامت باشی حاج آقای شیرین و دوست داشتنی
مامان رادمهر
پاسخ
قربونت برم دوست گل و مهربونم
مامان محمدامین
8 اردیبهشت 93 2:10
سلام مامان مهربون قربونت بشم رفته بودین حج؟زیارتتون قبول باشه خانوم گلایشالا حج واجب مشرف شین قربونت بشم پسر کوچولوی خاله حاجی شدی رادمهرم قربونت بشم با اون لباس احرام قشنگت خوش به حالتون خانومی ما هم اسممون در اومده ولی حس میکنم با این وروجک خیلی سخت باشه نه؟؟؟ عکسا خیلی بهم چسبید...برامون دعا کن خانومی شما الان پاک پاکید تازه از حج برگشتین
مامان رادمهر
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه فدات شم قربونت برم ایشالله با هم قسمتمون شه عزیزم خوب کاری میکنی به نظر من بذار محمد امین یکم بزرگتر شه طوری که بتونی پیش یکی بذاریش بعد برین با تجربه ایی که من تو این سفر پیدا کردم کلاً نظرم اینه که تو سفرای زیارتی نباید بچه با خودمون ببریم چون زمان کمه به هیچی نمیرسی خود بچه هم اذیت میشه ایشالله هر چه زودتر خودت بری همه ی اینجا هارو از نزدیک ببینی اگه واقعاً قبول شده باشه !!!!!
مامان آوا
8 اردیبهشت 93 11:12
زیارت قبول رادمهر کوچولو
مامان رادمهر
پاسخ
قبول حق خاله جون
فرشته مامان محمدرضا
10 اردیبهشت 93 4:59
سلام عزیزم زیارتتون قبول انشالله حج واجب مشرف شین. آخی رادمهر جون حاجی کوچولو شده خوش به حالش که تو این سن قسمتش شده بره حج. قربونش برم من لطفا از طرف من ببوسین حاجی رادمهر رو.
مامان رادمهر
پاسخ
انشالله با هم. انشالله قسمت شما و گل پسرتون بشه . چشم
مامان مریم
13 اردیبهشت 93 9:17
سلام عزيزم. زيارتتون قبول باشه . خوش به سعادتتون . من 2 بار حج عمره رفته ام البته يه بار مجردي و يه بار با همسرم زماني كه بچه نداشتيم مي دونم كه سفر حج با بچه خيلي خيلي سخته. خدا را شكر به خوبي تموم شد. انشاله كه حجتون مقبول درگاه حق باشه . از طرف من زائر كوچولو را ببوسيد
مامان رادمهر
پاسخ
سلام به روی ماهت خواهر.قبول حق . ایشالله یه بارم با سید کوچولومون مشرف بشین
آقا احسان
10 خرداد 93 20:54
زیارت قبول رادمهر عزیز
مامان رادمهر
پاسخ
قبول حق عزیزم
مامانی آندیا
14 خرداد 93 16:07
زیارت قبول حاج آقا رادمهر خان