رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

تولد 2 سالگي

1393/10/25 15:13
نویسنده : مامان رادمهر
957 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترين تصوير عمرم عكس نازنيني از نخستين ديدن توست

خوش آهنگ عمرم يادگار دلنشين اولين خنديدن توست 

.

.

.

19 دي با لطف خداوند ، همگام با تابش مهر خورشيد مهر تو بر تمام زندگي من تابيده شد و سردي دي ماه رو به گرماي لطيف بهاري بدل كرد

خورشيد بخشنده ي من روز ميلادت مبارك

تو ادامه مطلب عكس داريم بفرماييد:

عزيز دلم چرا انقدر براي بزرگ شدن عجله داري ؟ مثل باد روزاي قشنگ با هم بودنمون ، روزاي شيرين كودكيت داره ميگذره انگار همين ديروز بود كه با هم تولد يك سالگيت رو جشن گرفتيم .......

شكر به خاطر همه چي و از همه بيشتر شكر به خاطر وجود نازنين تو جگر گوشه

جونم برات بگه كه شب تولدت يه جشن كوچولوي سه نفره گرفتيم ميخواستيم امسال براي اين روز خاص كلي مهمون دعوت كنيم كه به خاطر درگير بودن من و بابايي واسه امتحانا نشد شرمنده ولي عوضش خودمون سه نفره سعيمون رو كرديم كه جشن تولد خوبي بگيريم كيك رو خودم پختم و تزيين كردم شام هم سه تايي رفتيم رستوران و بعدشم شهر بازي ولي از شانست به شدت شلوغ بود و سخت بود كه بخوايم بچه به بغل تو صف وايسيم اينطوري شد كه ناكام از بازي تو شهر بازي برگشتيم ولي بابايي قول داد كه بعد امتحاناش بيارتمون ، برخورد شمام تو شهر بازي فقط بهت زدگي بود و با دهن باز همه چي رو تماشا ميكردي و يه لحظم وقفه نميدادي آخه براي اولين بار بود كه آورده بوديمت علتشم اين بود كه وسايلش مناسب سن شما نبود. كادوي تولد امسالت هم از طرف بابا يه سه چرخه كه شبيه موتوره و از طرف من چند تا اسباب بازي چوبي كه خودم طرحاش رو كشيدم دادم بريدن كه دو تاش رو ايدش رو از اسباب بازياي مونته سوري گرفتم كه عكسش رو تو پست بعدي ميذارم.ديگه اينكه به خاطر مصادف شدن تولدت با ميلاد پيامبر و امام صادق برات نذر كردم كه  شيريني تو حرم پخش كنم كه به لطف خدا اينكارم كردم .

 

 

 

بلبل من! نوای تو خواهم

عمر را در هوای تو خواهم

زندگی را برای تو خواهم

تو بپائی اگر من نپایم .

شبانه با نگاه تو رنگ سپيده ميشود

گل از تماشاي رخت چه آب ديده ميشود

پيش شراب چشم تو باده كناره ميرود

سري كه گرم عشق توست به سمت دار ميرود

جان جواني مرا پير ترانه كرده ايي

زبان احساس مرا تو عاشقانه كرده ايي

اسم مرا صدا بزن به قصه دعوتم بكن

بخواب بروي شانه ام

بيا بد عادتم بكن

روی آن شیشه ی تب دار تو را ها کردم ، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم ، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد ، ...

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، ...

 

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم .

 

شعرا از شاملو و سهراب سپهري بود يه قسمتشم نميدونم شاعرش كيه ولي خوانندش ابي بود.

 

 

پسندها (6)

نظرات (12)

پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 22:30
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
فهیمه مامان فاطمه
28 دی 93 5:53
رادمهر جووونم تولدت مباااااارک . 120 ساله بشی .
مامان رادمهر
پاسخ
مرسييييييييييييييييييي
شیما مامان شاهین کوچولو
28 دی 93 22:14
ای جـــــــــــــونم ، تولدت مبارک خوشگل خان ماشاله تو این لباسا مرد شدی... هدیه خوشگلتم مبارک باشه... مریم جون چ کار خوبی کردی ، شب تولدحسابی به رادمهر خوش گذشته
مامان رادمهر
پاسخ
ببخشيـــــــــــد . مريم ؟ گويا منظورتون نعيمه بوده نـــــــــــــــــــه؟؟؟ مرسي كه بمون سر زدي گلم
پرنیان
29 دی 93 14:25
از ته قلبم میگم خیلی خوشگله ای جونم تولدت مبارک ....منتظرتونم
مامان رادمهر
پاسخ
نظر لطفتته گلم ..... چشم الان ميام
مامان لیلی
29 دی 93 15:37
عزیزم تولدت مبارک...... همیشه خوش و خرم باشید کنار هم
مامان رادمهر
پاسخ
خيلي ممنون دوست خوبم- ليلي جان رمز وبت رو عوض كردي ؟؟؟؟ هر چي اون پسي كه قبلاً بم دادي رو ميزنم ميگه اشتباهه
مامان مریم
2 بهمن 93 16:26
عزیز دل من ،عشق قشنگ من تولدت مبارک امیدوارم این خنده ی قشنگ همیشه رو لبات باشه و همیشه عشق و حمایت پدرومادر مهربونیت دلگرمت کنه.. نعیمه ی عزیزم قشنگترین روز زندگیتو تبریک میگم بهت ..و مطمئنن رادمهر با داشتن شما همیشه خوشبخت و موفق خواهد بود
مامان‎ ‎محبوب بابا مجتبي
2 بهمن 93 22:17
salam khale tavalodet mobarak hezar sale beshi
مامان رادمهر
پاسخ
قربونت عزيزم
فهیمه مامان فاطمه
2 بهمن 93 22:38
عزیزم منتظر رونمایی از کادوی خودت با توضیحات مفصل هستم
مامان رادمهر
پاسخ
بزودي اگه مشغله بذاره
زهرا دختر دایی
3 بهمن 93 22:30
رادمهر جان تولدت مبارک
مامان لیلی
8 بهمن 93 23:52
آره عزیزم رمز وبلاگ و خود وبلاگمو عوض کردم...برو خصوصی رمز . بهت بدم
مامان محمدامین
16 بهمن 93 1:53
عزیز دل خوشگل خاله تولدت مبارک... فدای اون خنده نازت شم...ایشالا تولد 150 سالگیت عشقم نعیمه جونم کار خوبی کردی انصراف دادی...مهم اینه که خودت چه جوری راحت باشی عزیزم...ایشالا یه وقت دیگه که رادمهر بزرگتر شد ادامه تحصیل میدی
مامان رادمهر
پاسخ
آره ايشالله يكم ديگه بزرگ بشه دوباره ميخونمش
مامانی
18 بهمن 93 8:04
عزیز دلم چقدر خواستنی شده تولد دوسالگیت مبارک نعیمه جون فکر کنم من شما رو تو نی نی سایت کلوپ مامانای دی و بهمن دیدم الان اتفاقی وبلاگتو باز کردم چثدر گل پسرت بزرگ شده ملشالله چقد خواستنیه و نازه خوشحال میشم به ما سر بزنی با اجازه لینک میکنم