رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

درگيري هاي اين روزاي من

1393/11/15 15:14
نویسنده : مامان رادمهر
720 بازدید
اشتراک گذاری

مادري سلام

امروز رفتم انصرافم رو از رشته ايي كه عاشقش بودم دادم . دليلشم اين بود كه اين يه ترم خيلي بم فشار اومد رفت و آمدم به دانشگاه و از همه سختر تمرينايي كه بايد تو خونه انجام ميدادم ، كار خونه و رسيدگي به شما همه و همه حالمو خراب كرد و حتي يه بار به حدي سرگيجه و حالت تهوع گرفتم كه رفتم زير سرم و دكترم گفت علت اين حالتام خستگي و نخوابيدن و افتادن فشاره خلاصه همه ي اين برنامه ها از يه طرف عذاب وجداني كه به خاطر كمتر با هم بودنمون بم دست ميداد از طرف ديگه علت انصرافم بود ناگفته نمونه كه تو اين مدتي كه من دانشگاه بودم يا امتحان و تمرين داشتم زحمت نگهداري شما بعهده مامان نازي و باباعلي بود و اين هم باعث عذاب وجدان من ميشد آخه دوست ندارم وظايفمو به دوش كسي ديگه بندازم . هنوزم  كامل وقتم آزاد نشده علتشم اينه كه عضو تيم شناي دانشگاه شدم و يه روز در ميون تمريناي سخت و سنگين دارم و قراره سه روز آخر بهمن بريم كرج براي مسابقه كشوري و اين يعني كه بايد سه روز از هم دور باشيم و من نميدونم بايد چكار كنم مطمئنم كه طاقت نميارم از شما خيالم راحته آخه بدجوري به بابا و مامانم علاقه داري اگه اونا پيشت باشن حتي اسمم رو هم نمياري يه شبم امتحاني گذاشتم پيش ماماني و بابا علي بخوابي و تو اون شب راحت بودي ولي من تا صبح به فكرت بودم و بي قرار ،‌ همش احساس ميكردم يه چيزي گم كردم ، با اين حال موندم چكار كنم با شما برم يا بي شما؟؟؟؟

پسندها (3)

نظرات (3)

شیما مامان شاهین کوچولو
16 بهمن 93 1:27
ای واییییی جدی میگه دختر یعنی اینقدر سخت بهت گذشت که انصراف دادی؟؟ البته از اینکه بیشتر پیش رادمهر جونی خوشحالم منم از بعد عید قراره برم سر و وقت کار و زندگی، از الان دغدغه اینو دارم بدون شاهین چه کنم؟ واقعا خیلی سخته
مامان رادمهر
پاسخ
آره خيلي شايد من خيلي تنبلم - انشالله همه چي خوب پيش بره
فهیمه مامان فاطمه
18 بهمن 93 20:22
عزیزم خداروشکر کن که بت خیلی وابسته نیست . منم طاقت دوری از فاطمه رو بیشتر از سه ساعت ندارم ولی خوب نیست انقدر وابستگی ان شالله قهرمان بشی پهلوان
آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 12:21
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ...