رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

خبــــــــــــــــــــــــــــــــــر خبــــــــــــــــــــــــــــــــر خبــــــــر...

1392/3/17 22:16
نویسنده : مامان رادمهر
233 بازدید
اشتراک گذاری

خبـــــــــــــــــــــــــــر

عزیزم دیروز ظهر که مشغول آشپزی بودم و حسابی دیر شده بود شمارو گذاشته بودم زمین ولی طبق معمول از این وضع ناراضی بودی ونق میزدی( آخه خیلی بغلی شدی) یهو دیدم صدات عوض شده به سرعت اومدم پیشت دیدم بعـــــــــــــلــــــــــــــــــه شما اولین غلتت رو زدی و صورتت رو زمینه داره بت فشار میاد. منم هم خندم گرفته بود هم کلی ذوق کردم.               خدایا شکرت که پسرمو روز به روز تواناتر میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله گندم
22 خرداد 92 10:09
رادمهر جونی لینک شدی با اجازه

اختیار دارین اجازه مام دست شماست

محبوبه مامان ترنم
27 خرداد 92 15:14
سلام عزیزم. رادمهر جون شما تقزیبا هم سن دختر منه. با اجازه می خواهم لینکتون کنم.اجازه هست؟
http://tarannom-diaries.niniweblog.com/
منتظر اجازتون هستم

سلام. اختیاردارین.منم خوش حال میشم لینکتون کنم و لینک بشم.
مامان آندیا
3 تیر 92 20:52
هورااااااااااااااااااااااااااااااا ماشالا به گل پسر زرنگ آندیا خیلی تنبله آخرای 5 ماه غلت زد.


رادمهرم غلت میزنه ولی هنوز سرشو نمیتونه بالا نگه داره زود نقش در میاد-ممنون که بمون سر میزنین خاله بازم پیشمون بیایین
زهرا مامان زکریا
11 تیر 92 13:32
منو یاد 5 ماهگی زکریا انداختید
قبول دارید دیدن اون لحظه از دیدن تمام زیبایی های دنیا برای آدم دلچسب تر و دوست داشتنی تره؟!


برای من که هر لحظه ای که پسرم یه کار جدیدی رو شروع میکنه دوست داشتنی ترین لحظه عمرمه