رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

اولین صعود به قله...

1392/6/12 16:03
نویسنده : مامان رادمهر
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم

از دوستای گلی که بمون سر میزدنو همش یه پست تکراری رو میدیدن عذر میخوام آخه مدتیه نمیدونم چرا اصلا حال و حوصله ی وب نویسی نداشتم حالا  دوباره اومدیم با کلی خبر ............ اولیش:

اولین صعود به قله ی جوجه ی مامان (البته بچه قله)-از اون جایی که من عاشق کوهنوردیم و از این کار شدیدا انرژی میگرم دلم میخواست شمارو زودتر با کوه آشنا کنم البته زحمتش بیشتر رو دوش بابایی بود چون تو کل مسیر پیش بابایی بودی

عکسا تو ادامه مطلب:

پدر و پسر در کمپ اولنیشخند:

بدون شرح:

این همون بچه کوهیه که گفتم .................فک کنم برای شروع بد نبود

اون قسمتایی که با فلش بهشون اشاره شده قله هاییه که وقتی از تو و بابایی اثری تو زندگیم نبود با دایی جواد و مامان نازی فتحش کردم  یکی از آرزوهام اینه که وقتی بزرگ تر شدی با هم بریم کوهنوردی و قله هارو یکی یکی فتح کنیم (البته اگه خودت دوست داشتی)

و بالاخره پسر خوشگل و مامانی خودم بالای بچه قله .........فک کنم خیلی خوشت اومد آخه خیلی خوشحال بودی

یآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ ....... باد نبرتت مامانی

ارتفاعی که از زمین گرفتیم تو این عکس معلومه اون پایین کنار درخت ننه جون و مامان نازی نشستن که اصلا دیده نمیشن

اینم یه گوشه از طبیعت اونجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریم
13 شهریور 92 18:26
واااای خوشگلم که هست ..کوهنوردم که بشه چی میشی...خیلی دوست دارم عزیز دل من..


آخجون خاله مریم جون دوست عزیز و گل و مهربونمون اومده - مام دوست داریم
یه کسی
17 شهریور 92 23:50
سلام پسرتون خیلی بانمکه و شیرین. خدا برات نگهش داره.. خیلی بامزس.


قربونت
مامان رادمهر
22 شهریور 92 8:56
رادمهر عزیزم انشالله تموم سختیهای زندگیتو مثل این کوه فتح کنی و در کنار مامان و بابا شاد و سعادتمند باشی.


ممنون از دعای خیرت عزیزم ایشالله همین دعام برای پسر ناز شمام مستجاب بشه