رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

خوردنی ترین چیز ...

1392/6/12 16:25
نویسنده : مامان رادمهر
251 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا انقدر عاشق پتویی اگه ببینیش با شجاعت شیرجه میزنی روشو میکنیش تو دهنت

میگی بیخودی بزرگش میکنم باشه اینم مدرک:

اینجا پتو رو دیدی و خودتو با صورت انداختی روش

اینجام که به نتیجه ی دلخواهت رسیدیو .........بعله مشغول جویدن خوردنی پشمالوتی:

جدیدن همش نوک زبونتو میاری بیرون _ قیافت با این حالت خوردنی تر میشه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صوفی مامان رادمهر
13 شهریور 92 18:14
عزیزممممم خیلی جیگر شدیا... جانم ... یاد 7 ماهگی رادی رادان خودم افتادم...خیلی قدر این روزاشو بدون مامانش...خیلییییییییییییییی... جونم عزی دلم...


باعث افتخار ماس که پیشمون اومدین صوفی جون-واقعا منم میترسم نتونم اونطور که باید قدرشو بدونم
مامان مریم
13 شهریور 92 18:28
قربونش برم..رادمهرم هر جور دوس داری حال کن..راحت راحت باش ..ای جووونم


kissssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ترکان
14 شهریور 92 0:33
سلام.ماشالا پسر نازی دارید خدا حفظش کنه.من همه ی وبلاگتونو خوندم و لینکتون کردم


ممنون عزیزم لطف داری منم لینکت میکنم
فهیمه مامان فاطمه
16 شهریور 92 18:13
دلم می خواد این عکس آخری رو قورت بدم
انقدر که نمکه ماشالله


مرسی خاله جون بانمک اون فاطمه ی نازمه
انجلیک
17 شهریور 92 23:52
این رادمهر کوچولو از اون بچه هاییه که من مطمئنم خیلی شیرینه.. بعضیا باید باهاشون آشنا بشی تا بشناسی ولی این از عکسهاشم مشخصه چه قدر شیرینه. خدا حفظش کنه


شما لطف داری عزیزم-بابت نظرت ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
18 شهریور 92 0:40
واییییییییییی گرد توپولی تو چقد خوردنی هستی... بوس بوس



قربونت عزیز
مریم الیاسی
19 شهریور 92 20:51
ماشالاه اقا رادمهر هر روز قشنگتر از دیروز




بوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


آقا احسان
23 شهریور 92 0:10
سلام چه گل پسری به وبلاگ منم سر بزنید نظر یادتون نره

shirinzaboon.niniweblog.com






حتما تو یه فرصت میام عزیزم