رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

اولین کلمه ی پسر کوچولوی من ...

1392/6/20 0:24
نویسنده : مامان رادمهر
241 بازدید
اشتراک گذاری

هیســـــــــــــــــــــ ............. یه صدایی میاد !!!!!!!!!..............صدای چیه ؟؟؟؟؟؟؟

اَبابابا اَبابابا ............. اَبابابا اَبابابا .................. اَبابابا اَبابابا

بعله جیگر طلای من امروز تو سن هشت ماه و یک روزگیت اولین کلمه ایی که گفتی بابا بود(معلومه باباتو خیلی میخوای که اول اسم اونو صدا کردی) از صبح که بیدار شدی تا حالا همش کارت شده گفتن اَبابابا-الانم یه چند ساعتی هست که یاد گرفتی دستتو پشت سر هم به دهنت میزنیو همین صدارو در میاری 

قربون حرف زدنت بشم عشــــــــق من 

میدونی عزیز دلم هیچ چیزی برای من لذت بخش تر از این نیست که شاهد پیشرفتات باشم(پس دوباره برای خدا مینویسم : شکر ... شکر ... تا ابد شکر )

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
23 شهریور 92 9:48
مبااااارکه جیگرم ...مهتابم اولین کلمه اش بابا بود....به امید سیرین زبونیات عشق من


از دعای خیر شما خاله ی مهربون