رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

پایان 9 ماهگی و با امید بر خدا شروع 10 ماهگی...

1392/7/21 0:28
نویسنده : مامان رادمهر
237 بازدید
اشتراک گذاری

به لطف خدا 9 ماهگیت تمام شد و وارد 10 ماهگیت شدی عزیز دلم.فقط میتونم بگم خداروشکر که گل خوشبویی مثل تو رو بمون هدیه داده که با بویدنت پر از حس خوب خوشبختی میشم و به خاطر مادر بودنم به خودم میبالم چون تو احساسی رو بم هدیه دادی که با هیچ حسی روی زمین نمیتونی مقایسش کنی 

خدایا به خاطر اینکه من رو زن آفریدی و به من فرصت مادر بودن رو دادی ممنون و

خدایا به هر زنی که خواهان مادر بودنه این فرصت رو عطا کن.......آمین


گل قشنگم ساده میگم دوست دارم ولی تو این دوست داشتن رو ساده نگیر چون این جمله ساده ترجمه ی عشقی به وسعت همه ی آسمون ها و زمینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرشته مامان محمدرضا
21 مهر 92 15:52
رادمهر جون 9 ماهگیت مبارک. انشالله که همیشه شاد و سلامت باشی پسر خوشگل.


ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
نى نى عسلك
21 مهر 92 21:56
خصوصي دارى عزيزم.
مامان محیا
23 مهر 92 21:39
salam azizam nohomin mahgardet mobarak hezar sale beshi montazere aksaye jadidet hastam pesari naz .


قربون شما و محیا خوشگله-ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ