رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

این روزها . . . .

1392/4/2 0:19
نویسنده : مامان رادمهر
244 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها درگیر گریه های گاه و بیگاه تو هستم پسرکم. وقتی آن صورت معصومت را گرفته و نالان میبینم غم و غصه از هرجهت به طرفم هجوم می آورد ، دوست دارم برابت کاری انجام دهم ، تو را در آغوش میگیرم و به نرمی به قلبم می فشارم ، شروع به راه رفتن میکنم ، در گوشت لالایی می خوانم ، شاید دردت التیام یابد ، این کار هم گاهی کفایت نمی کندو تو همجنان گریه می کنی. به خدا روی می آورم و می گویم :((پروردگارا ! ملتمسم به درگاهت. که دردی ندهی به جان فرزندم ، که اگر می دهی به جان خویش خریدارم)).

شاید دردت یک درد دل ساده باشد ولی کوچکترین دردها برای من که مادر توام کوهی از درد است که دیدن آن درد بی درمان من است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مریم
4 تیر 92 15:27
فهیمه مامان فاطمه
5 تیر 92 23:55
عزیزم انشالله زود زود گل پسرت خوب میشه نهایت تا پایان شش ماهگی

امیدواریم به خدا

محبوبه مامان ترنم
6 تیر 92 14:56
شاید گریه هاش به خاطر درد جای دندون باشه.
ایشاالله که زود خوب بشه.

احتمالش هست - ممنون که به ما سر میزنین
مامان ساتیار
7 تیر 92 16:34
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.

ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.

از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.

http://satyarjun.niniweblog.com




حتما رای میدم و شما رو لینک میکنم دوستم شمام لینک کنین لطفا




زهرا مامان زکریا
11 تیر 92 13:30
از خدا می خوام:
هرچه زودتر خبر سلامتی پسرکوچولوی ناز و دوست داشتنی تونو به ما بدید
- الهی که همیشه سلامت و شاد باشه


خاله جون ممنون از دعای خیرت ایشالله هیچ بچه ایی مریض نشه اللخصوص زکریای ناز ما با افتخار لینک شدید