رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

بزرگ دوستت دارم کوچکم

1392/2/29 22:33
نویسنده : مامان رادمهر
337 بازدید
اشتراک گذاری

  چشمان تو را که از نهایت زیبایی وزندگی با من حرف میزند  دوست دارم.

نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی کشف این دنیاست  دوست دارم.

دستان کوچکت را که لمس نرم طراوت کودکی است  دوست دارم.

صدای شیرینت که تمام دلم را مینوازد  دوست دارم.

قدم های تو را که چقدر آسان و راحت لحظه هارا درمینوردد  دوست دارم.

رویاهایت را که همه زندگی در عظمت سادگی اش خلاصه میشود  دوست دارم.

کودکم کوچکم!

من تو را با تمام دلم از نهایت وجودم و همه روح وفکرم                                            

بزرگ دوست دارم!

 
                                                                                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساميار
16 خرداد 92 10:01
سلام پسر گلم تو چقدر نازي دوست دارم وبلاگت خيلي قشنگه معلومه ماماني با سليقه اي داري.ممنون به وبلاگمون سر زدي

خیلی ممنون خاله سامیارو از طرف من و رادمهر ببوس