رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای اتاق رادمهر

1392/2/30 1:30
نویسنده : مامان رادمهر
307 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون این اولین اتاقته من تمام سعیمو کردم که با کمترین هزینه یه اتاق خوشگل برات درست کنم تمام استیکرارو خودم با کاغذ بریدم و رنگ کردم برای پرده هم سعی کردم مثل تم دیوارا بشه بابایم دیوارارو رنگ زد امیدوارم حسابی ازشون خوشت بیاد چون براشون خیلی زحمت کشیدم

پرده اتاقت با خرگوشو جغدو گنجیشک

اینم استیکرایی که میگفتم

خرگوشا در حال چیدن ستاره از آسمون با قلاب ماهیگیری

اینم متر قدته که شکل زرافس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فهیمه مامان فاطمه
30 اردیبهشت 92 15:56
خسته نباشی نعیمه جون.خوش به حال رادمهرکوچولو.چه اتاق قشنگی.مشتاق شدم ازنزدیک ببینم.


میسی ممدون-تشریف بیارین ما که خیلی وقته منتظریم
مژگان
31 اردیبهشت 92 15:11
آفرین به دخترعمه ی باسلیقه و هنرمندم....
خیــــــــــلی اتاق رادمهر خوب شده. حتما میام میبینمش از نزدیک.
رادمهرو ببووووووووووووس


قربونت برم عزیزم-خوشحال میشیم در خدمت باشیم به همه سلام برسون
mahkameh
3 خرداد 92 18:13
otagsh khili qashang bod naeime jon nadide bodm.khoda hefzesh kone .


قربونت عزیزم
مریم الیاسی
11 خرداد 92 21:26
آقا رادمهر واقعاً مامان با سلیقه و خلاقی داری. تبریکککککککککککک


ممنون از اینکه بمون سر زدی خاله مریم بازم پیش ما بیا
مامان آندیا
15 خرداد 92 0:18
سلام ماشالا به این همه هنر و ذوق. واقعا آفرین داره دست گلتون درد نکنه.
رادمهر خان خوش به حالت با این مامان هنرمند و خوش سلیقه.

شما لطف دارین عزیزم
دخمـــلی شکلکــــــــــــ
1 تیر 92 14:27
ای ولا داره به خدا..........................واقعا زیبا کار کردی


نظر لطفتونه