رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

ادامه دار شدن گریه هات ...

1392/4/15 2:47
نویسنده : مامان رادمهر
280 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر چهار پنج روز گریه هات ادامه پیدا کرد که دیگه روزای اخیر به اوجش رسید طوری جیغ میزدی که سابقه نداشت نه تو بغل ساکت میشدی نه وقتی رات میبردیم حتی شبام نمیخوابیدی خیلی حالت بود ، از اینکه نمیتونستم برات کاری کنم خیلی ناراحت بودم همراهت میزدم زیر گریه به خودم میگفتم یعنی خوب میشی؟  اصلا نمیتونم تورو انقدر بدحال ببینم ـ پیش چن تا دکتر بردیمت نتونستن تشخیص بدن چته آخرش دیروز صبح بردیمت بیمارستان تو اورژانس بستری شدی موقع وصل سرم من نتونستم طاغت بیارم زدم زیر گریه مامان نازی که بامون بود منو فرستاد بیرون برعکس خودت خیلی گریه نکردی وقتی دستتو با آنژوکت دیدم جیگرم کباب شد این عکست تو اون وضعه که یه خاطره تلخ برای هر مادریه:

اینم وضعیتی که این چن روز داشتی:

هر وقت این عکساتو میبینم حالم خراب میشه ایشالله هیچوقت دیگه ایطوری نشی هستی من .

خلاصه بعد از اینکه از آزمایشاتو سونوگرافیت هیچ نتیجه ای نگرفتن دکتر بخش بعد کلی سوال و جواب فهمید علت بی قراریات خوردن داروی سرماخوردگی کودکانه که دکتر رضوانی برای التهاب گلوت داده بود گفت داروتو بت ندم بعلـــــــــــه یه داروی اشتباهی نتیجش میشه معده درد تو و زجر کشیدن چند برابر من به خاطر تو ای کاش پزشکا یکم تو کارشون بیشتر دقت کنن و کامل شرح حال مریض رو بپرسن که این بلاهارو سر هیچکسی نیارن .

الحمدالله خدارو صدهزار بار شکر با قطع کردن داروت دیشب بعد اون همه بیخوابی از یازده شب خوابیدی تا یازده امروز وقتیم که بیدار شدی برخلاف همیشه که یه ثانیه هم نمیخوای رو زمین بمونی وسر و پات بالا میمونه (برای نمونه این عکس):

دیگه رو زمین چند مین میمونی با خودت مشغول میشی اصلا انگار معجزه شده آخه خیلی آروم شدی امروز یه سره با دهنت عذر میخوام با حالت تف تفی میگفتی دیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــز یا چن وقتی بود که رو شکم نمیفتادی ولی امروز همش کارت برگشتن بود بعدشم زود خسته میشدی صورتتو تو زمین فرو میکردی و صدات در میومد منم با خوشحالی میپریدمو برت میگردوندم اینم عکسش:

بازم خدارو شکر که خوب شدی الان که ساعت 2:45 مین شبه تو خواب نازی بازم شکـــــــــــر...الحمدالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
15 تیر 92 4:15
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن الفبا ،جش دندونی و قدم ، جشن سیسمونی ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان سید عرشیا
15 تیر 92 14:53
انشاله هیچ وقت مریض نشی کوچولوی ناز .....


ممنون که به ما سر میزنین
مامان مریم
15 تیر 92 18:55
وای الهی من برات بمیرم غزیزکم...چقدر درد کشیدی بیخود و بی جهت...امیدوارم همیشه بخندی عشق من


ممنون که به ما سر زدین
مریم الیاسی
15 تیر 92 19:38
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که حالت خوب شد راد مهر عزیز. انشالاه همیشه سالم و سرحال ببینمت


تشکر...بوس ...تشکر ...بوس
فهیمه مامان فاطمه
16 تیر 92 13:48
انشالله گل پسرمون همیشه سالم باشه . مامان نعیمه شمام از این به بعد هر وقت دیدی دارویی به پسملی نمیسازه بدون شک سریع قطعش کن .
موفق باشی

ایشالله ـ ممنون از راهنماییت

مامان آندیا
30 تیر 92 15:03
عزیزم خاله قربونت بره، چرا مریض شدی عسل خاله. اینشالا که همیشه سالم و سلامت باشی. مامانی رادمهر جون من خیلی وقت بود فرصت نشده بود بیام پیشتون خیلی ناراحت شدم رادمهر رو اینجوری دیدم. اینشالا که دیگه هیچوقت مریض نشه. از طرف من خیلی بوسش کنید.


ممنون از محبتت عزیزم