رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای با تاخییر پنج ماهگی و شش ماهگی ...

1392/4/16 11:36
نویسنده : مامان رادمهر
320 بازدید
اشتراک گذاری

 

آهاااااااااای سلام دوست من...خوسحالم که میبینمتون...

خوب ما دوس داریم حتی تو خوابم ژست بگیریم دیگه...اینجوری...

اینم یه ژست دیگه... خیلی قشنگه نــــــــــــــــــــــــــه ؟

بابا علی میگه اینجا شبیه سربازا شدم ... آخه حیفتون نمیاد از حالا حول سربازیو به جونم میندازین؟

بابا  یکی منو از دست این مینو تپل نجات بده... ای وااااای   همش میخواد منو بغل کنه

اینم ننه جون عزیزم که منو خیلی دوس داره

همش منو میندازن تو ننو به زور میگن بخواب آخه چرا؟تعجب

بیا نگفتم ، اینجام به زور منو خوابوندین نگا چقد عصبانیمعصبانی... بابا من نمیـــــــخوام بخوابــــــــم

(مامانم انگار وسواس پیدا کرده دوباره یه استیکر جدید درست کرده که یه درخته ولی خداییش این بهتر از قبلیه شده ها نـــــــه؟)

اینجام از اینکه بالاخره مامان اومد منو از تو ننو در بیاره خوشحال شدم و اینطوری ذوق کردم

اینم چند تا عکس جدید تر:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فهیمه مامان فاطمه
16 تیر 92 13:50
واااای مشالله چه ناز شده رادمهر جون . ببوسش هوارتا و اسفند یادت نره
مامان آندیا
30 تیر 92 15:05
وای وای این پسره عسله کیه، زود بگید تا نخوردمش


زهرا
6 آبان 92 22:04
عزیزم عکسایی پسرتون خیییییییلی نازن دلم میخواد همشون رو بذارم.