رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

یه اتفاق بامزه ...

1392/4/17 13:00
نویسنده : مامان رادمهر
238 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که تو گل پسری خیلی خوش خنده هستی و حدودا سه ماهه که هر کی که بات یکم بازی بازی کنه بش قش قشی میخندی دیشب وقتی مشغول کار بودم با بابا اومدید پیشم همونطوری که وایساده بودید و منو تماشا میکردین یهو زدی زیر خنده   با به طرفت برگشتم و نگات کردم که باز دوباره از خنده قش کردی منم چن بار دیگه این کارو کردم و تو باز خندیدی ، فک کنم دنبال بهونه میگشتی که بخندیا بعلـــــــــه دیگه چیزی خنده دارتر از من پیدا نکردی بش بخندی؟!!! بشکنه این دست که نمک نداره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آندیا
30 تیر 92 15:07
مبارک مبارک 6 ماهگی مبارک

ماشالا چه قیافه مردونه ای داره این گل پسر، خیلی عشقه


تشکر...بوس...تشکر