رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عملیات غیر ممکن 1 ...

1392/5/2 2:48
نویسنده : مامان رادمهر
272 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه کاریو که خیلی وقت بود دلم میخواست انجام بدم موفق به انجامش شدم به خاطر همین خیلی خوشحالم

حالا ...... اون کار اینه:

بعلـــــــــــــــــه دلم میخواست رد پاتو به عنوان یادگاری بذارم تو آلبومت تا بدونی پات چقدری بوده ، نی نی پا گنده ی من

حالا برای دوستای گلی که میخوان از این ایده استفاده کنن روش کارو توضیح میدم ، خیلی سادس:

ابزار مورد نیاز: رنگ (باید رنگی باشه که راحت پاک شه مثل اکرلیک یا گواش)،یه قلمو(اگه قلمو نداشتین میتونین از انگشتتون کمک بگیرین ) و یه کاغذ

روش کار: اگه نی نی تون مثل پسمل من وول وولک داره و پاشو ثابت نگه نمیداره طبق تجربه عملیم وقتی خوابید با قلمو کف پاشو رنگ کنین بعد کاغذ رو آروم بذارین کف پاش به این صورت:

و باز آروم کاغذ رو بکنین بهتره که خیلی رنگ نزنین که چکه کنه یا روی کاغذ پخش بشه .... به همین سادگی

البته از نتیجه ی کار که تصویر زیره نترسین با آب خیلی راحت پاک میشه

این کارو میتونین هر مثلا دو یا سه ماه یه بار انجام بدین تا سیر رشد پای جیگر طلاهاتونو یادگاری نگه دارین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادمهر
28 تیر 92 12:41
خوش به حالتون که تونستین اثر پای رادمهرو بگیرین.رادمهر من اینقدر پاشو تکون میده که مجبور میشم هر بار از ترس کثیف شدن در و دیوار زود ببرمش و بشورمش.مطمئن باش وروجکت شیطونیاش شروع بشه اصلا نمیتونی اثر پاشو تا یکسال و نیمگی بگیری


وقتی خوابه امتحان کنین
فهیمه مامان فاطمه
28 تیر 92 13:05
وااای نعیمه جون . قلقلکش نیومد . من که وقتی فاطمه خوابه از دو فرسخیش رد نمیشم که مبادا بیدار شه از بس که بد خوابه ولی ایده ی باحالی بود اگه بزاره انجام میدم


چرا ولی دوباره خوابید
محبوبه مامان ترنم
29 تیر 92 10:09
آخی چه جالب. خوبه وقتی خواب بوده و پاش رو رنگی کردی بیدار نشده.
خیلی باحال بود این کارتون.


قربونت عزیزم
مامان مریم
2 مرداد 92 15:22
پاشو نیگا کن ...هدیه ی قشنگی میشه براش ..


ممنون از حضورت مهتاب نازمو ببوسش