رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای جدید آقا کوچولو...

1392/5/2 2:55
نویسنده : مامان رادمهر
530 بازدید
اشتراک گذاری

قربون خنده های شیرینت

دو مدل جدید خوابیدن گل پسری:

اولین حریر بادوم :

شارژ شدن بعد از خوردن سرلاک:

اولین روروک سواری:

اولش اصلا قدم برنمیداشتی ولی بعد خیلی زود یاد گرفتی الانم با این پاهای خوردنیت دنبالم میای البته یکم کندی

برای اینکه بیشتر تو روروک بشینی ماشینتو آوردم وقتی حرکتشون میدادم با تعجب بشون نگاه میکردی

اینم یه پسر جیگر با یه شکم خوردنی:

اون اسباب بازیا که میبینی مثلا جقجقه وو عروسکای سوت سوتیتن که اصلا بشون توجه نمیکنی اگه بدمشون دستت سه سوته پرتشون میکنی ، حالا خدانکنه کنترل ببینی اگه ببینی شیرجه رفتی روش یا دیگه فرمون ماشین یا گوشی موبایلم تو لیست اسباب بازیاتن

امان از خارش لثه هات من نمیدونم پس کی میخوان دندونات بزنن بیرون دو سه ماهه که دائم دستت تو دهنته ولی خبری نیست که نیست

الان که دیگه این وضع بدترم شده همچین دستت یا پتوت رو یا دست من و باباتو میگازی که نگو از این عکس خودت شدته خارشو بگیر دیگه

دندون گیرم که اگه بره تو دهنت مثل پسونک و شیشه شیر انگار زهرماره ؛ من نمیفهمم چرا خودت همه چی رو میکنی تو دهنت البته به جز اون سه قلم هیچوقت بدت نمییاد ؟ ولی من بخوام بت اون سه قلم رو بدم قیافتو مثل عکس پایین میکنی و قشنگ میگی اااه

عاشق آبی - اینم آب بازی تو سینک ظرف شوی تو یه روز گرم تابستونی

اینم یه پسر مخملی بعد آب بازی تو خونه ی مامان نازی:

عاشق پنکه ی سقفی مامان نازی اینایی تا ببینیش اینطوری میخکوبش میشی:

هر کی رو با روغن و خیلی نرم ماساژ بدن همینطوری سست و بی حرکت میشه دیگه حتی اگه یه پسر وول وولی مثل تو باشه

وقتی بابا نمیتونه جلوی خودشو بگیره و دم به دقیقه ماچت کنه صورت مخملیت دون دونو قرمز میشه یعنی میشی مثل این عکس ، تازه از این سرخ ترم شدی

وقتی بابا از سر کار میاد خونه اینطوری براش قنج میزنی ، خوش بحال بابایی

اینم از اولین تاتی کردنات به کمک بابایی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

محبوبه مامان ترنم
2 مرداد 92 11:36
عزیزمممممممممممممممممممممم.
خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عکسهاش خوشگل بود.
هزار ماشاالله.
فداش بشم من. خبلب دوستش دارم این رادمهر کوچولوی نازمو .
هزار تا بوس شیرین از طرف من واسه عزیز دلم.

… ……… … … … $ ★
$… … …… … .$… $
$$… … … … $… … $
$$$… … … $ … … …$
$$$$… … $ … … … …$
$$$$$… $ … … … … …$ ★
$$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$
$$$$$$$$$$$$… … … … ……… $
$$$$$$$$$$$… … … … … …$
$$$$$$$$$$… … … …… …$ ★ از حضور گرمتون واقعا تشکر میکنم خوشحالم کردید
$$$$$$$$$$$… … … … … .$
$$$$$$$$$$$$… … … …… … $
$$$$$$$$$$$$$……… … …… … $
$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $
$$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★
$$$$$…$… … … … … $ ★
$$$$… …$… … … … $
$$$… … …$… … … $
$$… … … …$… … $
$… … … … …$… $
… … …… … … $ ★

مامان مریم
2 مرداد 92 15:17
وای عزیزم خیلی نازه رادمهرت...خیلی دلم میخواد اونجا باشمو کلی بچلونمش...حتما براش اسپند دود کن...جیگره منه....پاهای خوشگلشو نیگا


قربونت خاله جون
مریم الیاسی
2 مرداد 92 23:48
از طرف من 1000000000000 تا بوسش کن آقا رادمهرو.


حتما خاله جون
مامان محمدامین
3 مرداد 92 1:52
سلام خانومی. خیلی خوشحالمون کردین بهمون سر زدین. ماشا...گل پسر نازی دارین خیلی خوردنیه ما هم شمارو لینک کردیم... فقط میشه تاریخ تولد گل پسری رو بگید؟
saeide
3 مرداد 92 13:05
salam naeime jan khaste nabashi azizam vay axa ali bodan makhsosan axe khande haye khoshkele radmehr kocholo
مرمر
3 مرداد 92 22:24
عزیز دلم اول که ماشالله شاه پسرت چه موهایی داره
نی نی ما هنوز کچله خخخخخ
دوما عاشق ذوق زدناش شدم
لینکت کردم دوست خوبم


کله کچل گل پسرتو از طرف من ماچش کن- مرسی عزیزم
فرشته مامان محمدرضا
4 مرداد 92 4:27
سلام مرسی که بهمون سر زدین عزیزم. رادمهر جون ماشالله خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه.
با کمال میل لینکتون کردم


ممنون افتخار دادین
مامان آندیا
7 مرداد 92 2:47
وای چقدر عشق شده، هزار ماشالا خیلی ناز و خوردنی شدی آقااااااااا رادمهر خان. مامانش از طرف من یه ماچ گنده بکنش


مرسی ممنون خاله حتما
فهیمه مامان فاطمه
7 مرداد 92 15:45
ماشالله چه ناز شده از طرف من ببوسش


ممنون عزیزم حتما
مامان رادمهر
11 مرداد 92 12:41
ای جیگر طلا.ماشالله.خیلی ناز شده این رادمهر کوچولو.خدا حفظش کنه.رادمهرجون قدر مامان و بابای مهربونتو بدون که اینقدر مراقبت هستن و رسیدگی میکنن.


ممنون که بمون سر زدین
مامان سید عرشیا
13 مرداد 92 0:45
چه پسر خوشگلی. ماشالله .پسرامون تقریبا همسن هستند. عرشیای من 5 دی دنیا اومده .آقا رادمهر چی ؟
خدا حفظش کنه . از طرف من یه بوس آبدار روی لپش بکن


جوجوی من 19 دی بدنیا اومده- گلم مرسی که اومدین پیش ما
زهرا
14 مرداد 92 0:29
انشالله زود زود بزرگ بشه باهات تا قله قاف بیاد
چقدر خوشمزه ست

حتما براش اسفند دود کن عزیزم


از دعای شما