رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

لج و لجبازیای گل پسر...

1392/5/7 21:41
نویسنده : مامان رادمهر
249 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا باید بات کلی کلنجار برم تاشیر بخوری هر وقت میخوای بخوابی با داد و هوار خونه رو میذاری رو سرت تو حالت عادیم که شیر نمیخوری باید حتما بذارمت تو ننو تکونت بدم پتوتم بندازم رو صورتت ، آخه خیلی دوس داری موقع خواب پتوتو بمالی به دماغ و دهنت تا این کارو نکنی خوابت نمیبره خلاصه منم برات لالایی مورد علاقتو میخونم ، (همون گنجیشک لالا مهتاب لالای معروف ) توم نق نقت بند میاد و یهو ساکت میشی بعد که یکم سست شدی میارمت رو تخت بت شیر میدم . فقطم تو اتاق من وبابایی شیر میخوری-علاقت به این لالایی خیلی عجیبه هر وقت که گریه میکنی تو بدترین شرایطتم که باشی تا گنجیشک لالا میذارم سریع ساکت میشی یه موقع ها که سر شیر خوردن با من لج میکنیو اصلا سرتو سمت من نمیاری منم هر چی به زور متوسل میشم فایده نداره اونوقت تو این شرایط اگه تو رو رهات کنم ،بعد این لالایی رو بخونم خودت آروم آروم برمیگردی طرفم و شیرتو میخوری - دکتر میگه مال رفلکسته که فقط تو حالت خواب آلودگی شیر میخوری ؛ فقط امیدوارم این کارا برات عادت نشه ووروجک من.                                                                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
2 مرداد 92 15:19
ای جان..مهتابم عاشق این لالایی بود..همیشه باهاش میخوابید