رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای جا مونده از هشت ماهگی آقا رادمهر...

1392/7/1 12:51
نویسنده : مامان رادمهر
664 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن عکسا برید ادامه مطلب

از این جا به بعدِ عکسارو خیلی دوست دارم ، اگه بی ادبی نباشه و نگین چه مامان از خود مچکری هستم این چند تا عکس به همراه 1000 تا بوس از طرف رادمهر تقدیمی ناقابل به : اول از همه مریم جون مامان مهتاب خوشگله  است که همیشه به ما لطف ویژه دارن و هر روز بمون سر میزنن و بعد به بقیه اقوام مهربون و دوست جونای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فهیمه مامان فاطمه
21 شهریور 92 15:31
خیلی خیلی قشنگ بود . ماشالله . خیلی خوردنی شده گل پسری


مرسی گلم
مامان محمدامین
21 شهریور 92 18:50
ماشا... پسرت خیلی ناز و خوردنیه حتما براش اسپند دود کن...
الهی من فدای تو هر وقت نگات میکنم یاد نینیه خودم میفتم یکم شبیهن


خاله جون ممنون نظر لطفته
به نظر منم شبیهن
mahya
21 شهریور 92 20:18
salam khobi azizam chand rozi azat bozorgtaram baham dost mishi moafeghe linki?


سلام - ممنون
با کمال میل کی میتونه با دخمل خوشگل و جیگری مثل شما دوست نشه؟؟؟
مامان رادمهر
22 شهریور 92 8:50
ماشالله.هر روز خوردنی تر از دیروز


قربونت خاله ی مهربون-بازم پیشمون بیاین لطفا
ترکان
23 شهریور 92 2:26
واااااااااای عکسات خیلییی نازن


مرسی ترکان جون دوست خوبم
مامان مریم
23 شهریور 92 9:29
وای خدا جوونم یعنی الان تو ابرام...چقدر خوشحالم که دوستی به این خوشگلی دارم..مامان عزیزش که متاسفانه اسمتونو نمیدونم خیلی خیلی از لطفت ممنونم و با اجازه عکسای خوشگلشو واسه خودم ذخیره کردم میذارمش تو موبایلم دوست پسر خوشگلمومیبوسمتون هزار تا




مام باید تو ابرا یه همچین دوست مهربونی پیدا کنیم ولی خداروشکر یه نمونه ازشون رو زمین بود و حالا دوست جونمون شده

اختیار دارین عکس که قابلی نداره


مریم الیاسی
23 شهریور 92 18:30
هر روز بیشتر از دیروز قشنگترو بانمکتر میشه این پسرمون ماشالاه


قربونت برم مریم جون
ماشالله به خودت که انقد مهربونی
بوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
saeide & somaye
24 شهریور 92 12:47
vaaaay
kheyli khoshmel bod
mashala.....


سلام ستاره سهیل سعیده و آبجی گلش سمیه جون-تشکر....بوســـــــــــــــــ...تشکر
مامان سید عرشیا
26 شهریور 92 0:50
مثل همیشه ناز و دوست داشتنی. ماشالله عزیزم .


نظر لطفته عزیزم
مامان آندیا
1 مهر 92 23:27
سلاممممممممممممممممم
پسر عسل خاله. خاله قربون اون چشای خوشگلت بشه خیلی دلم برات تنگ شده بود با اینکه اینجا سر نمی زدم ولی همیشه به یادت بودم نازدار خاله.
من از وقتی سر کار می رم اصلا وقت نمی کنم بیام بس که سرم شلوغه شبا هم تا آنی می خوابه منم بیهوش می شم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام خاله جون...خدا نکنه ... مام دلمن برا شما و جوجوی ناز و جیگری تون یه ذره شده بود به خدا
آخی میدونم خیلی سخته ایشالله موفق باشین -منم میبوسمتون
بهار
11 مهر 92 1:29
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی.
زهرا
6 آبان 92 22:00
وای وایییی