رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

پاییز آمد...

1392/7/1 16:49
نویسنده : مامان رادمهر
296 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

کم کمک داره بوی پاییز میاد و نم نمک بوی نم نم بارون

پاییز داره میاد با بارونای وقت و بی وقتش با عطر دل انگیزی که بعد از یه نم بارون از رو خاک بلند میشه با شیشه های بخار گرفته - درختا هم خودشونو برای اومدن پاییز آماده میکنن آخه لباسای شاد رنگارنگ میپوشن قرمز ، طلایی ، زرد و نارنجی

من عاشق پاییزم - عاشق حال و هوای قدم زدن توی خیابون خیس جایی که با هر باد خنکش برگای خشک شده ی درختاش روم بریزه و منم به یاد بچه گیام پامو رو برگای خشک رو زمین بذارمو از صدای خش خششون کیف کنم  بعد برم و روی نیمکت سرد توی پارک بشینمو با یه همراه عزیز مثل همسر مهربونم یه چایی داغ با کیک یا بیسکویت توی اون هوای خنک بخورم و از سکوت بعدازظهر پاییزی که هرزگاهی با صدای کلاغی یا با هووووو هووووی باد لا به لای درختای پارک شکسته میشه لذت ببرم

پاییز فصل مورد علاقه ی منه چون خیلی خاطره های خوبی تو این فصل دارم مثلا ازدواجم با بابا یا مسافرتای منو بابایی به یزد و شیراز و اصفهانو مشهد و کیش با کلی خاطره های عشقولانه ی به یادموندنیشون یا کوهنوردیام تو دوران مجردیم

عشقم (البته عشق دومم)، جونم ، عمرم ، نفسم  اولین حضورت کنارم توی فصل عاشقی این فصل رو برام قشنگ تر و عاشقانه تر میکنه

آهنگ پاییز آمد رو تقدیم میکنم به دو مرد مهربون خودم مهدی جان و رادمهر جانم

 

پیشنهاد میکنم این اهنگ و از دست ندیدن و حتما دانلودش کنین

برای دانلود کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدی
1 مهر 92 21:30
مرسی عزیزم - پاینده باشی- چه حس نوستالژیکی نسبت به پاییز داری


خواهش میشود همسری - با شما البته - ما اینیم دیگه
مامان مریم
3 مهر 92 14:41
واااااای چه مامان عاشق و باحالی...امیدوارم پاییز امسالتم در کنار شاهزاده ی خوشگلت بهترین پاییز زندگیت باشه...عالی بود تصویری که از پاییز دادی حس خیلی خوبی بهم داد...میبوسمتون...آهنگم قبلا گرفتم..محشره


میسی ممدون-خواهش میشود البته یه خورده شبیه متنی که شما نوشته بودین شد شرمنده-خوشحالم که از آهنگ خوشت اومده من که همش تو خونه میخونمش
بوس یوس بوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ