رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

درخواست کمک از دوستای با تجربه ...

1392/7/5 10:33
نویسنده : مامان رادمهر
387 بازدید
اشتراک گذاری

از دو ماه پیش رادمهر خیلی کم شیر میخوره ؛ شیر خودمو بش میدم ، اون قبلا هر یه ساعت یه بار شیر میخورد ولی حالا فقط تو خواب اونم حدودا هر سه ساعت گاهی وقتا تا چهار ساعتم بین وعده های شیر خوردنش فاصله میده همون اوایل دکترش گفت رفلکس معده داره و امپرازول بخوره اشتهاش باز میشه یه دوره بش دادم یکم بهتر شد ولی وقتی دارو رو قطع کردم بازم همونطوری شد الانم داروشو بش میدم ولی فایده نداره ، بیرون از خونه که اصلا شیر نمیخوره تازه تو خونمونم فقط تو یه اتاق ثابت و باید همه جام ساکت باشه اونوقت بعد از اینکه تو ننو خوابش برد بش شیر میدم فقط تو این حالت شیرمو میخوره،غذاشم دو وعده بیشتر بش نمیدم اونم اندازه یک سوم یه کاسه ماست خوری کوچیک تازه به زور - از بس باش کلنجار رفتم بریدم همش میترسم دیگه مثل قبل نشه دیگه شیر نخوره میترسم امپراول براش ضرر داشته باشه ، نمیدونم شاید خیلی بازیگوشه خیلی به اطرافش به صدا ها حتی صداهای کوچیک توجه میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم دوستای گلم اگه تجربه ای دارین تروخدا راهنماییم کنین .

----------------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت : (این پی نوشت مال 6/28)دیشب دوباره رادمهر و بردیم دکتر تشخیصش این بود که علت شیر نخوردناش فقط به خاطر اینکه شدیدا بازیگوشه و تا یک سالگی همین آش و همین کاسه اس باید همینطور کج دار و مریز ادامه بدم - بعله دیگه این دکتر رفتن دوباره رهاوردش یه داروی جدید شد به نام کتوف همون کتوتیفن چون رادمهر خیلی مو میکشید و هم خیلی خودشو و مارو چنگ میزد دکترش گفت به غذاهایی که میخوره آلرژی داره و این حرکتاش نشونه ی آلرژیه و هم من و هم آقا پسر بادوم یا حریره بادوم لبنیات گاوی و کلا هرچی که به خانوم گاوه مربوط میشه (حتی به جای کره توی سوپش روغن زیتون باید بریزم)سرلاک ، موز  ، گوجه و کلی چیز دیگه منع شدیم 

حالا دوباره حالم گرفته شده آخه اصلا دوست ندارم به پسرم داروهای شیمیایی بدم اومپرازول کم بود حالا این کتوفم اضافه شده میترسم روش اثر بدی بذاره.دوستان اگه راجب مصرف این دو دارو تجربه ای دارن لطفا به منم بگین ...ممنون .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مریم
27 شهریور 92 17:36
عزیزم تجربه ای در این زمینه ندارم..ولی دیدم بعضی بچه ها اینقد کنجکاو و شیطونن که انگار اصلا دوست ندارن چیزیو از دست بدن و همش اینورو اونورو نیگا میکنن و شیر نمیخورن...ولی خداییش خودم نمیدونم باید چیکار کرد..ولی بهرحال اگه گشنه اش بشه باید بخوره دیگه فک میکنم شربت زینک برای اشتهاش خوب باشه...بازم بهتره از یه متخصص کمک بگیری حیفه از الان شیر نخوره...قربون وروجک شیطون خودم برم منخودتم زیاد ناراحت نکن عزیزم حتما راه داره


ممنون از دلگرمیت عزیزم
فهیمه مامان فاطمه
28 شهریور 92 7:42
عزیزم من همین تازگی ها این مشکلو با فاطمه داشتم . اگه شیر نمی خوره غذای کمکیشو بیشتر کن . سوپ رقیق بش بده . شاید گلوش درد می کنه و سرما خورده .ولی در کل می دونم سخته ها ولی ارامش خودتو حفظ کن هر چی بیشتر حرص بخوری اون بیشتر دوری می کنه (تجربه کردم که می گما)اگر اروم و بی خیال باشی اونم بالاخره میاد سمتت . ضمنا نگران کم شدن وزنش نباش انشالله زودی بر میگرده . ضمن اینکه بچه ها از این سن دیگه افزایش وزن انچنانی نخواهند داشت به خاطر دندون و تحرک بیشتر و...

موفق باشی


فهمیمه جون ممنون مثل همیشه حرفات دلگرمم کرد




مامان مریم
31 شهریور 92 6:44
خواهش میکنم عزیزم
نه بابا ما هم شهرستونی هستیم
اهل و ساکن شهر قاین (شهر زعفرون ) امیدوارم شنیده باشی.
مال خراسان جنوبیه..
واز اینکه یه رادمهر جیگر و مامانش که حتما از خودشم جیگرتره باهامون دوسته یه عالمه خوشحالیم

فکر کنم شنیده بودم - حتما چون به مشهد نزدیکین زاد میرین حرم امام رضا(ع)- هر وقت رفتین نایب والزیاره ی مام باشین ترخدا-منم خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم

مامان محیا
10 مهر 92 9:08
salam mamnon az hozoret ba link moafeghi? agha radmehr ham naze in moshkele shomaro dokhtare manam dare ketotifeno doktoresh vase sorfash dade albate mahya shir khoshkiye vaznesham kame dige khaste shodam bas doktor bordam