رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای 28 و 29 شهریور ...

1392/7/6 13:18
نویسنده : مامان رادمهر
404 بازدید
اشتراک گذاری

عکس منتخب خودم که هر وقت نگاش میکنم دلم میریزه از بس تو این عکس خوشگل و جیگر افتادی

 

ادامه داره ...

رادمهر در حال کشیدن مو و گوش مهلا خانومی

ساعت 1:30 رادمهر در کارتینگ

و پسر خوشتیپ من در جشن تولد یک سالگی دختر عمش مهلا

و مهلا خانوم یک ساله

تو این عکس کپی دایی جوادت شدی - حلال زاده به داییش میره دیگهنیشخند

در آخر هم از آقا محسن (پسر عمه ی گرامی رادمهر) به خاطر عکسای خوشگلی که با دوربین حرفه ایش از پسری گرفته  تشکر میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پدرت رادمهر
6 مهر 92 21:14
ماشاء اله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


میسی ممدون
فرشته مامان محمدرضا
7 مهر 92 3:49
ماشالله رادمهر جون خیلی بزرگ شده حتما براش اسپند دود کنین. من همیشه احساس میکردم رادمهر جون و محمدرضای ما یه شباهتی باهم دارن ولی نمی تونستم پیداش کنم ولی تو این عکسها وجه شباهتشون رو پیدا کردم هر دوشون مو قشنگن حالت موهاشون یکیه.


دقیقا ..... مامان محمدرضای عزیزم اومدنتون تو وبمون باعث خوشحالیمونه ممنون
مامان محمدامین
7 مهر 92 13:55
آخ عزیز دلم ماشا... به تو خوشتیپ خان...
الهی الهی دوست دارم اینجوری بغلت کنم
میگم با این لباسای خوشگلش دیگه خیلی شبیه محمدامین شده


البته به خوشتیپی محمد امین جون که نمیشه
عزیزم ممنون که بمون سر زدین
مامان آندیا
7 مهر 92 23:45
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مرد کوچولو خاله قربونت بره چقدر خوش تیپ شدی
من کشته اون جوراباتم


خدانکنه خاله جون ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
شیما مامان شاهین کوچولو
8 مهر 92 18:09
واییییییییییییی چه خوش تیپ شده جیگر دلم غشییییییییید عکسش هم خیلی قشنگه
عزیزم خوشحال شدم از اینکه داره غذاشو میخوره


مرسی خاله از بس که شما مهربونید
مامان اراد
9 مهر 92 14:55
سلام من مامان ارادم خدا نگه داره خیلی ناز نازیه . به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


مرسی حتما
مامان مریم
9 مهر 92 15:44

تو آخرش منو میکشی نامرد..
نیگاش کن تورو خدا چه تیپیم زده ماشاله ...خدا از چشم بد دورت کنه عزیزکم که مثل ماه میمونی...
دوست عزیزم هر دفعه من میام کامنت میذارم یه اسپند براش دود کنا ..میگن چشم شیرین از چشم شور بدتره..
خیلی جیگر شدی عشق من


خدانکنه دوست عزیزم-اختیار دارین ما که هر وقت شما میاین بمون سر میزنین کیف میکنیم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مریم الیاسی
10 مهر 92 9:55
چه جذابیتی داری آقا رادمهر


عزیزم لطف داری ممنون
مامان فاطمه
11 مهر 92 17:32
ماشاالله هزار ماشالله چیگده این گل پسری نازه . مامانش هزارتا بوسش کن . اسفند دونه دونه واسه رادمهر یه دونه


مرسی عزیزم ممنون که بمون سر زدی
مامان بردیا
18 مهر 92 14:03
ماشاله چقدر خوشگلی مامانی اسپند یادت نره واسه گل پسری
مامان بردیا
18 مهر 92 14:05
بااجازه لینک شدید


باعث افتخارمونه-مام شمارو لینک میکنیم