رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

اولین مروارید عسلی پسر ...

1392/7/15 21:49
نویسنده : مامان رادمهر
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام                    

                   من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم                  

                   صاحب مروارید منم 

یواش یواش و بی صدا                  

                             شدم جزو کباب خورااااااااااا

  

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیروز یعنی تو تاریخ 92/7/13 وقتی اولین مرواریدتو دیدم از خوشحالی بالا و پایین میپریدم و تو ام از خوشحالی من حسابی ذوق کردی -جای اولین مرواریدتم تو فک پایین سمت چپ و چون فعلا خیلی نمیشه دیدش عکسشو بعدا که یکم بزرگتر میشه میذارم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 رادمهر داره یه دندون                    

                                    قند می خوره از قندون 

فرشته ایی مهربون                  

                                براش آورده دندون 

آش بخورید نوش جون                  

                                        آش دندونه رادمهر جون...

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 البته آش دندونیتو اگه همت کنم بعدا حتما برات میپزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اراد
14 مهر 92 20:44
به به مبارکه میبینم که با اراد دندون دراوردی اقای کباب خور


به به ، به این تفاهم
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 22:47
عزیز دلم مبارکت باشههههههههه
مامانی از دست غرغراش راحت شدی خوش بحالت ایشاله دندونای بعدیش هم بدون دردسر در بیان
یه عالمه بوس واسه رادمهر جونم


مرسی خاله جون
فکر نکنم با این پسر غر غرویی که ما داریم حالا حالا ها باید از غر غراش فیض ببریم
ایشالله دندونای شاهین عسلیم زود در بیاد که کمتر اذیت بشه
منم میبوسمتون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مریم
15 مهر 92 13:28
مبارک باشه مرد کوچولوی من که کباب خور شدی..


مرسی دوست گلم-عزیزم الان تو وبت بودم داشتم عکسای کوچولوییای مهتاب جونو میدیدم خیلی ناز بودن
مریم الیاسی
15 مهر 92 19:05
تبریک مامان نعیمه جون


ممنون عزیزم
مامان سید عرشیا
15 مهر 92 23:01
مبارک باشه کوچولوی دوست داشتنی. انشاله بتونی غذاهای خوشمزه گاز بزنی


مرسی عزیزم-ممنون از حضورت
مامان مریم
16 مهر 92 8:37
قربون چشای نازت برم عزیزم لطف داری
من دیروز اومدم وبلاگ دوست پسرنازم اینقدر قربون صدقه ی شکل ماهش رفتم که یادم رفت کامنت بذارم امروز دوباره اومدم


میسی ممدون خاله جون خوبم
مامان مریم
17 مهر 92 15:17
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند!
رادمهر قشنگم روزت مبارک

فدای مهربونیات عزیزم
مامان آندیا
8 آبان 92 14:57
مبارک مبارک دندون نو مبارک