رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای دوازدهمین ماه زندگی پسری ...

1392/11/2 8:13
نویسنده : مامان رادمهر
478 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس و عکس قبلی که بر خلاف عکسای دیگت با کیفیته کار آقا محسن پسر عمت  هستش ، با دیدن این عکسای خوشگلت حسابی رفتم تو فکر خرید یه دوربین عکاسی از بس که عکسایی که ازت گرفتم تار وبی رنگ و رو شدن

اولین قدم زدن اجباریت تو اولین بارش برف زندگیت

 

همینطور اولین قدم زدنت تو محوطه ی خونمون - اولش انگار میترسیدی نمیخواستی از من جداشی ولی بعدش خوشت اومد و رفتی چند تا برگ کندی

خنده های شیرینت بعد از بیدار شدنت از خواب:

قبل از بیرون زدن مرواریدای جدیدت لبت همش چاک میخورد و خون میومد تو این عکس معلومه

به عروسکای پولیشیت شدیداً علاقه داری و هر وقت ببینیشون با یه صدای نازک و کشیده و لوسی میگیریشون و گاز گازشون میکنی

لباس شویی وقتی روشن باشه همش میری سراغش الانم که دیگه به دکمه ی روشن خاموشش پیله میکنی و مدام صداشو در میاری

یه بارم موقع فوضولی اینطور گیر افتادی که اومدم نجاتت دادم

 

باز من حوص کردم دخترت کنم گل سر زهرارو زدم به موهات ، دیگه حسابی شبیه بچگیام شدی عسل -  اون ژاکت تنتم دست بافت منه وقتی تو دلم بودی ولی نمیدونم چرا دوس ندارم بت بپوشونمش

بدون شرح:

 

 

وقتی خوابت میاد حسابی بد اخلاق میشی

 

این پله ی کوچولویی که کنارش نشستی ورودی آشپزخونه ی مامان نازی ایناس که وقتی میخوای ازش رد شی چهار دست و پا میشی کوچولوی محتاط و باهوش من

 

یه عکس بی کیفیت از اولین تاتی کردنای مستقلت اینم بگم که الان راه رفتنت به حدی سریع شده که یه چیزی شبیه دو ماراتونه  گاهیم که خیلی شارژ باشی در جا میچرخی

 

 

این عکسم مال وقتیه که رفته بودیم خونه ی ننه جون بعد فاطمه ی خوشگل و نمکی منم اونجا بود و شمام برای ارتباط برقرار کردن باهاش هی با صدای بلند بش میخندیدی و دنبالش میکردی اونم که بیشتر مشغول نقاشی کشیدن بود 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدامین
26 دی 92 2:13
سلام عشق خاله...تولدت مبارک نفس منایشالا 120 سالگیت رو با مامان بابای مهربونت جشن بگیری گل من... مامانی عکسای تولدش رو دیدم خیلی زیبا بود. بازم میگم رادمهر شباهت فوق العاده ای داره به محمدامین.هم کارهاش هم شیطونیاش و هم هیکل و تیپ و موهاش این طور نیست ایا؟؟؟ قربون دوتاشون بشم من مامانی پست تولد داریمااااااااا.......
مامان فاطمه
26 دی 92 9:22
خیییییییییییلی عکسای خوشگلی بود. بسی لذت بردیم.
مامان رادمهر
پاسخ
قربونت گلم
mamane mahya
27 دی 92 16:13
salam aksaye khoshkeli shodanan bacheha hamashon mostaghel bodano dost daran
مامان رادمهر
پاسخ
عزیزم ممنون که بمون سر میزنی
خاله پریوش (مامان آندیا)
29 دی 92 0:46
عزیز دل خاله داری روز به روز تو دل بروتر می شی. خیلی دلم برات تنگ شده. خاله فکر نکنی بی معرفتما؛ کم وقت می کنم بیام ولی همیشه به یادتم. خاله فدای اون چشای خوشگلت بشه راستی یه سالگیتم خیلی خیلی مبارکه هزار تا بوس از طرف من و آنی
مامان رادمهر
پاسخ
عزیزم اختیار داری - باعث افتخارمونه که به یادمونی - قربون خاله پریوش مهربون با اون دخمل نازش
مامان مریم
30 دی 92 16:10
عکس اولی محشره ... تیپ زمستونیشم که عالیه ...کلا این عشق ما تکه
مامان رادمهر
پاسخ
قربونت عزیز دل
مرمر
2 بهمن 92 0:56
ای جونم که انقد خوشتیپی حتما مامانی یه دوربین بخر اگه خواستی همسرم عکاسه و خودم هم یه یچیزایی سردرمیارم بهت یه دوربین خوب با کیفیت و با قیمت مناسب پیشنهاد میدم
مامان رادمهر
پاسخ
قربونت عزیزم چه عالی ممنون میشم راهنماییم کنی
مامان بردیا(a)
2 بهمن 92 13:49
تورو خدا این عکسای بچه رو نزار ماشاالله مامانی واسش اسپند دود کن هزار ماشاالله