رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

درخواست کمک از خوانندگان وبلاگ ...

1393/3/21 23:14
نویسنده : مامان رادمهر
254 بازدید
اشتراک گذاری

رادمهر یه ماهه که اصلاً غذا نمیخوره قبلاً به زور فیلم و بردنش تو بالکن یا انجام کارایی که حواسشو پرت کنه غذاشو میدادم البته همون موقم یه ذره بیشتر نمیخورد ولی حالا همونشم نمیخوره خیلی ناراحت و درموندم نمیدونم دیگه چه کار کنم از دوستانی که مشکل منو دارن و تجربه ایی دارن که میتونه بدردم بخوره درخواست کمک دارم.

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان محمدامین
27 خرداد 93 3:11
سلام عشق خاله ...خودنیه من ماشالا بزرگ شدی قربون تمام کارات و شیطونیات بشم من... چرا مامانی رو اذیت میکنی غذا نمیخوری؟؟؟؟؟ مامانی نگران نباش خوب میشه این جوری که نمیمونه...مریض نیست خانومی کسالتی نداره که اشتهاش کم بشه؟ باید خودش بخواد زورکی بدتر میشه...من یه وقتایی که محمدامین بدغذا میشه میشونمش رو سینک ظرفشویی آب رو باز میکنم و در حین بازی با اب بهش غذا میدم و این جوری تا ته غذاش رو میخوره... سی دی براش میذارم...شربت زینک هم خیلی خوبه سریع جواب نمیده ولی بعد چند روز قشنگ اشتهای بچه زیاد میشه.... سعی کن همون مقدار غذایی رو که براش میریزی تو چند نوبت بهش بدی مثلا هر دفعه 2 قاشق هم خوبه...منظورم اینه که مقدار غذاش رو کم کن تعداد وعده هاش رو زیاد کن. الان قد و وزنش چنده رشدش چطور بوده؟
مامان رادمهر
پاسخ
سلام دوستم- راست میگی هر وقت حواسشو پرت میکنم بهتر میخوره حالا همین روشی که گفتی رو هم امتحان میکنم حتماً جواب میده آخه رادمهر بدجور عاشق آب بازیه-داروی زینکم تازه شروع کردم-ممنون از راهنماییات وزنش خیلی وقته ثابته الان 11 و 600 هستش قدشم 83 سانته
mamane mahya
27 خرداد 93 12:47
salam khale in moshkele bad ghazai hame jaiye mahya ke hichi faghat tanagholat mikhore vaznesham kame mondam chikar konam khaste shodam
مامان رادمهر
پاسخ
امان امان از دست این شیطون بلاها امان امان
شیما مامان شاهین کوچولو
28 خرداد 93 23:52
شاهین منم خیلی بدغذاست. .. کاری که من میکنم اینه که غذا رو میزارم جلوش و قاشق و چنگال هم واسش میزارم چون خیلی بهشون علاقه داره بازی بازی میخوره... بعد باقیمانده غذاشو با کتاب داستان و قصه و بازی بهش ویدم... ویا اسباب یازی حیووناشو میارم همشونو جلوش ردیف میکنم و با صدای حیوونا بهش غذا میدم.... شما هم این کارا رو انجام بده امیدوارم موفق بشی
مامان رادمهر
پاسخ
مرسی از راهنماییت حتماً امتحان میکنم ولی فکر نکنم بتونم مثل شما پر حوصله باشم
مامان آوا
1 تیر 93 11:00
آوای منم همینجوریه خیلی کم غذا می خوره با کلی کلک یه کوچولو می خوره. همینجوری کوچولو مونده
مامان رادمهر
پاسخ
امان از دست این بچه ها آرزومه یه چیزی دستش بگیره بخوره
نى نى عسلك
15 تیر 93 0:46
يه نكته ديگه در نظرم اومد مامان رادمهر.احيانا رادمهر سابقه ريفلاكس در نوزادي نداشته؟كه شير رو بر گردونه؟اين امكان وجود داره كه اين بچه ها ريفلاكس شون هنوز درمان نشده و به صورت سوزش سر دل و بى قرارى و بى اشتهايي نشون بده خودشو .كه البته مادر فقط بى اشتهايي رو مى فهمه.با دكتر فوق تخصص گوارش اطفال حتما مشورت كن.