رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

کودک نخبه...

1393/3/29 1:32
نویسنده : مامان رادمهر
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کودک نخبه ی خودم

اومدم فقط بگم سه روز پیش تو سن 1 سال و 5 ماه و 6 روزگیت وقتی برای اولین بار ازت خواستم کارتایی رو که اسمشون رو میبرم نشون بدی در کمال ناباوری من 90 درصدشون رو درست نشون دادی و حسابی منو بابایی رو متعجب کردی آخه اصلاً انتظار نداشتیم به این سرعت این همه کارت رو بشناسی (کارتایی که فعلاً میشناسی از دسته ی اشیا ، پوشاک ، حیوانات ، خوردنی ها،حشرات و اعضای بدن هستن )

قربونت برم که انقدر باهوشی نازنینممحبت

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان امیررضا
30 خرداد 93 13:47
سلام افرین به این پسر باهوش و زرنگ فقط مامانی نگفتی این کارت ها کارت چی بود؟ حیوان ها بودن و یا اشیا و......
مامان رادمهر
پاسخ
سلام دوستم ممنون از تذکرت .... پست رو درستش کردم
مامان آوا
1 تیر 93 10:56
فهیمه مامان فاطمه
2 تیر 93 23:24
ماشالله اقا رادمهر اینا کارت های صد افرینه یا باما؟
مامان رادمهر
پاسخ
کارتای صد آفرینه من تا حالا خیلی ازشون راضی بودم
mamane mahya
3 تیر 93 22:10
salam khale afarin gol pesar hesabi bahoshe khoda hefzesh kone
مامان فرشته
4 تیر 93 4:32
آفرین به پسر باهوشم
فاطمه
5 تیر 93 15:48
ماشاالله به انیشتن کوچولوی ما
مامان امیررضا
9 تیر 93 16:38
روزه ، تمرين كلاس زندگي درس ايثار و خلوص و بندگي روزه ، زنجير هوا گسستن است ديو و بت هاي درون بشكستن است ماه در خودنگري و خودكاوشي لب فرو بستن ، نگفتن ، خاموشي درك مسكين از دل و جان كردن است زندگي همچون فقيران كردن است قهرمان صحنه تقوا شدن همچو ماهي زنده دريا شدن ماه ميهمان وضيافت برخدا جام بخشش ، ماه سرشار ازعطا روزه ، پرواز و عروجي ديگر است حلول ماه رمضان مبارک التماس دعا
مامان رادمهر
پاسخ
ممنون از شعر قشنگت محتاج دعا
تبادل لينک
10 تیر 93 18:53
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------
صوفی مامان رادمهر
14 تیر 93 15:02
هزار آفرین رادمهر باهوش... هزار ماشالله به جونت عزیزم
مرمر
14 تیر 93 17:30
ماشالله اش بشه خانومی اسپند دود کن بچمومنو چشم نکنن
نى نى عسلك
15 تیر 93 0:47
ماشالا پسر باهوش.
مامان مریم
16 تیر 93 9:59
ماشاله عزیزم شما همه جوره دل مارو بردی ،خوشگل و خوش تیپ که هستی ،خوشمزه و خندونم که هستی ،الانم که نشون دادی چقدر باهوشی ،من یکی که دربست عاشقتم