رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

پاییز آمد

1393/6/31 9:13
نویسنده : مامان رادمهر
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم و همه ی دوستداران پاییز

چند روزیه تو شهر ما عطر پاییزیی پیچیده و من دوباره شور و نشاط پاییزیی دارم و یه عالمه دلهره ، علتشم اینه که قراره که دوباره دانشجو بشم و هفته ایی سه روز از صبح تا ظهر پیش پسری نباشم و این برای منی که تا حالا بیشترین تایمی که از عشقم دور بودم کمتر از 3 ساعت بوده خیلی ترسناک و ناراحت کنندس .

جزییات این ماجرا از این قراره که این جانب بعد از متحول کردن و شدن در رشته ی کامپیوتر به این نتیجه رسیدیم که کلاً راهی که انتخاب کرده بودیم اشتباه بوده و باید هر طور شده بعد از 4سال درس خوندنای الکی و 3 سال خونه نشینی و باد خوردن اساسی به پشتمان عزممان را جزم کنیم و در رشته ی مورد علاقه ی خویش که هیچ ربطیم به درسای قبلی که خوندیم ندارد یعنی گرافیک ادامه تحصیل بدهیم . بعلــــــــــــــه حالا بر خلاف انتظار بنده پذیرش شدیم و ماندیم به جز این بامبول جدید با وظیفه ی بچه داری و و شوهرداری و خانه داریمان چه کنیم .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمدامین
1 مهر 93 1:31
عزیز دلم رادمهر کوچولوی خاله دلتنگت بودم مبارک باشه مامانی ادامه تحصیلت...خیلی خوبه حتما ادامه بده ایشالا خدا هم کمکت میکنه عزیزمروی ماه جفتتون رو میبوسم
مامان رادمهر
پاسخ
مرسی دوست خوبم
فهیمه مامان فاطمه
3 مهر 93 7:17
به به . به سلامتی ان شالله موفق باشی عزیزم . از جزییاتش بگو .کدوم دانشگاه و به چه صورتی ؟ حتما موفق می شی عزیزم . خیلی خوشحال شدم . نگران رادمهرم نباش خدا نگه داره مامانتو بیا خصوصیم بم بگو
مامان مریم
6 آبان 93 18:21
خیلی مبارکه نعیمه جون ،مطمئنا رادمهر عزیزمم به مامانش افتخار میکنه که علایقشو دنبال کرده ..امیدوارم تو این رشته اونجور که میخوای پیشرفت کنی
مامان رادمهر
پاسخ
میسی عسیسم