رادمهررادمهر، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

♥ღღ♥ رادمهر ، خورشيد بخشنده، بخشنده همچون خورشيد ♥ღღ♥

عکسای 18 ماهگی...

1393/4/23 1:28
نویسنده : مامان رادمهر
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

18ماهه شدنت مبارک عشق کوچولوی من ، مامانو به به خاطر اینکه دیر وبتو بروز میکنه ببخش ، آخه به خاطر روزه گرفتن بدجوری بی حال و بی رمق میشم دیگه چاره ایی نیست به خاطر بارداری و شیردهی دو سال روزه خوری کردم حسابی خوشبحالم شده بود ولی امسال نتونستم قسر در برم. خلاصه ، این ماه هم در کنار شما عشق کوچولوی خودم مثل همیشه خیلی شیرین گذشت به خاطر همین ............... خدایا سپاسگذارم

تو این ماه 4 تا دندون تازه دو تا تو فک بالا و دو تا هم پایین سرشون بیرون زد که با این 4 تا دندون تازه مجموعشون به 12 تا رسید.

الان دیگه همه اون دسته از کارتایی که تو پست قبلی گفتم بدون غلط اشاره میکنی.

صدای اردک و جوجه و گوسفند و کلاغ و قطار رو هم در میاری.

کلمات تازه ایی هم که میگی ایناس:       اوندا :اونجا   قاقق:قاشق  آقا  فعلاً دیگه بقیه کلمات جدیدی که میگی یادم نمیاد .

واکسن 18 ماهگیتو هم زدیم خدارو شکر مشکلی نداشتی.

دیگه بریم عکسارو ببینیم:

این تصویری که میبینین شاهکار هنری منهخندونکمیخواستم مثلاً شما رو با چسبوندن روزنامه های خیس به دیوار حمام سرگرم کنم که شما اصلاً علاقه ایی نشون ندادی و رفتی سراق آب بازی خودت عوضش من سرگرم شدم

اینم یه بازی دیگس که با رنگ انگشتیی که خودم درستیده بودمش انجام شد اما بازم شما رفتی سراق شلنگ آب و من مشغول کشیدن این عکس هنری شدم زیبااینم بگم که ایده این دو تا کار رو یعنی بازی با کاغذای باطله خیس و رنگ انگشتی رو از دختر دایی گلم مامان فاطمه گرفتم - متفکر فک کنم دفه ی بعد که خواستم از این روشا برای سرگرمی شما استفاده کنم باید یه جایی بریم که آب نباشه بلکه توجهت رو جلب کنه

رادمهر خوشگله  در حال دیدن برنامه های مورد علاقش pepa pig و بی بی انیشتین

 

 

جای انگشتای کوچولوت روی tv زینت همیشگیش شده 

از ته دل نوشت:قربون اون انگشتای نازت بشم جستجوگر کوچولوی من

رادمهر شکلاتی بعد از انگشت کاری کردن شیرینیای شکلاتی که مامانش مشغول درستیدنشون بود

یکم تیر و تولد 26 سالگی من و کیک سفارشی بابا ، البته من 21 سالمه فکر کنم بابا سنمو اشتباه حساب کردهخندونک

بوس

امان از علاقت به پتو حتی تو این گرمای طاقت فرسای تابستونم برای شیر خوردن میری به سختی پتوت رو از تو اتاقت میاری و دنبال من میافتی

خوابخوابخواب

بعد از اینکه از خواب پا میشی زیر چشمات اینطوری پف میکنه

 

همیشه آماده برای رفتن به بیرون

بدون شرح:

محبتبوسمحبتمحبتبوسمحبت

پسندها (2)

نظرات (14)

مامان محمدامین
23 تیر 93 14:05
قربونت بشم پسر خوشگلم...18 ماهگیت مبارک عزیزم خانومی تولدت مبارک ایشالا هزاران سال سایت بالاسر رادمهر خوشگلم باشهمامانی شما از من 3 سال بزرگتری
مامان رادمهر
پاسخ
یعنی شما الان متولد سال 70 هستی ..... چه جالب ..... چه مامان کوچمولویی
مامان و بابا
23 تیر 93 18:14
من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم بیست و چهارم تیر ماه سالروز میلاد نائب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای بر شما و خانواده محترمتان مبارک سلامتی حضرت آقا و تعجیل در فرج صلوات
مامان رادمهر
پاسخ
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فاطمه
23 تیر 93 19:28
مااااااااشااااااااااالله هزار ماشااااللله به این فرشته ی ناااز... خدا براتون حفظش کنه... واقعا آدم با دیدن این فرشته های ناز به این آیه فتبارک الله احسن الخالقین میرسه ....
مامان رادمهر
پاسخ
قربون شما ... مرسی .... شما لطف دارین ولی دقیقاً این حرفتون درسته مخصوصاً اگه مادر باشی
mamane mahya
24 تیر 93 10:22
salam khale gol pesar hesabi naz shodeha khoda negaheshon dare
مامان رادمهر
پاسخ
ممنون عزیزم خدا ایشاالله محیا خوشگله رو هم واست نگه داره
شیما مامان شاهین کوچولو
25 تیر 93 0:46
ای جووووونم رادمهرم دلم واست تنگیده یود قربونت بشم خخخخخ چ مامان خلاقی با روزنامه ها چه کرده تولدت مبارک عزییییزم...بعله میدونیم شما هنوز 18 سالتون نشده مامانی زودتر وایبردار شو بیا تو گروهمون خعلی باحاله جاتون خالیه
مامان امیررضا
26 تیر 93 11:20
خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش ، دوستان مرا از یاد نبرند.
مامان فاطمه
29 تیر 93 0:29
سلام . خوبی .نماز روزت قبول . من که حسابی بی رمقم تو ماه رمضون .اصلا نمی شه هیچ کاری کرد . خیلی عکسای قشنگی بود مامان هنرمند . تو به کارت ادامه بده خودش علاقه مند می شه و میاد می کشه . خمیر بازی هم برای افزایش مهارت دست خیلی خوبه .
مامان آوا
29 تیر 93 13:50
آفرین مامانی هنرمندیا ماشااله به این مامان جوون و این گلپسر نانازی
مامان رادمهر
30 تیر 93 14:54
عزیزممممم این عکس اولی چقدر نازه... هزار ماشالله به جونت رادمهر نازنین
مامانی آندیا
2 مرداد 93 1:08
عسل خاله میدونی خاله عاشقته، خیلی دوست دارمممممممممممممم خیلی ناز و عسلی، راستی آندیا خانم هم مثل شما عاشق پتوست...
مامان و بابا
6 مرداد 93 23:25
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر درکیمیای وجودتان مبارک باد
مامان فرشته
7 مرداد 93 7:28
هزار ماشالله چقدر بزرگ شدی خاله. قربونت برم پسری خوشگل
مامان مریم
13 مرداد 93 0:28
رادمهر جونم ماشالله بزرگ شدی و این تو عکسا مشخصه . کم کم به جایی می رسه که خودت مدیر وبلاگت میشی و خاطراتتو ادامه می دی. انشاله . دوست دارم عزیزم
مامان مریم
26 مرداد 93 12:54
عززززززیزم عشقم چقدر دلم برات تنگ شده بود موهات چه زود بلند شد شیطون ،باز خوش تیپ شدی عسلم عکسا فوق العده شدن..مخصوصا اون عکس اولت میشه بپرسم چه رژی زدی من عاشق این رنگ لبم